Zmatek v děravém kotli. Děraví kotel sčítá škody.

28.08.2012 00:40

Dámi a pánové včera v osm hodin mudlovského času se uskutečnila "párty" v Děravém kotli.

Všichni se skvěle bavily jen chvilku. Po té jsem přišel já(Jake Potter pozn.redakce) a hodil pár bomb hnojůvek pomocí neviditelného pláště jsem zmizl(dnes tam nebyl pan profesor Mortes takže mě nikdo nenašel :) ).

Udělalo to celkem zmatek a pár lidí na mě(nikdo skoro nevěděl že jsem to byl já o:) ) nadávalo. Začalo se větrat. Po té se o zase rozjelo a přišly dva smrtijedi konkrétně: Regulus Black a Narcissa Walker Black(její jméno bohužel prozdradil Regulus a my mu děkujem! )

Tito dva smrtijedi vypoutaly zmatek. Podle svědků metaly i kletby kteér se nepromíjí!

Musím uznat když jsem přišel do hostince po druhé byla tam spoušť a skoro všichni(dospělí samozřejmě až na pár výjimek..) měly hůlky v rukách.

Myslel jsem že to nachystaly na mě, ale když jsem uviděl Reguluse a jeho společnici(mimochodem jsou manželé snad jim to klape Jake Potter je pozdravuje :)) ) tak mě bylo jasné že je menší bitka.

Profesoři bojovaly a já chvilku byl schovanej.

Po té ale Narcissa přepadla Violettu(naší DJku hrála fakt skvěle :) ) tak jsem sní začal bojovat. Narcissa pořád držela Violettu a bojovala semnou. Po té se tam připletla Anna Jensen a bombardem jí chtěl uškudit. Já většinou posílal protego a bych neskončil nekde v příkopu.

Když jsem poslal dvakrát za sebou mdloby na tebe a Narcissa to odrazila řízla Violettu do krku. Začal jsem sní ještě víc bojovat ale pak se přemístila.

Regulus mezitím zápasil s profesorama a pár čumilama z MK(nic proti :) ) 

Po té ukázal svoje "hrdintsví" vyslal nějaké kouzlo(teď vás zklamu nepamatuji si ho jelikož jsem byl v traumatu

 klečel jsem a brečel KDO BUDE MÍT KECY může mě vyzvat na souboj). To kouzlo podpálilo hostinec. Jaká škoda.. Mě odtamtuď jedna pracovnice z Mk vyvedla na nosítkách já pak vstal a odešel pryč  hostinec mezitím dohořel(snad).

Violetta byla bohužel pořád zajmuta a až do teď jsem nic nevěděl dozvěděl jsem se to až na f-krbu(to je en mudlovský tentononc.)

Zpráva paní ředitelky která mě sklidnila a já přestal plakat:

 

  • Takže, všechny asi zajímá co se dělo v tom zmatku v Děravém kotli. Všichni jsme se skvěle bavili, hrála hudba když v tom najednou přišli do hostince dva smrtijedi no a začala menší bitva. 

    U ní byla unesená Violette Darknes, která chodí do Zmijozelu a právě by měla nastupovat do druhého ročníku. Nemějte strach vše je pod kontrolou ;) Více si můžete přečíst 28.srpna v Bradavických listech

 

A mám pro vás i rozhovor s hostinským Tomem a paní ředitelkou (kdo tam byl ví co je zač pro čumily co to chcou vědět  MÁTE SMŮLU!) 

Rozhovor s Tomem:(mocinky moc děkujem)

 

Já:Pane hostinský Tome, jaké jsou škody na majetku a v celém hostinci ?
Tom:Škody na majetku jsou celkem velké, hlavně dolní část hostince kde se konala slavnost.
Já: Byli poškozeny i pokoje?
Tom: Pokoje poškozeny nebyly, a to se docela divím.
Já: Dobře. Chystáte rekonstrukci hostince? A hodláte založit zbírku na pomoc hostinci?
Tom:  Rekonsturkce je určitě v plánu, už teď se začalo. A se sbírkou, no zatím nic v plánu nemáme škola Hogwarts school nám poskytla velké finance
Já: Dobře, chcete poskytovat škole prostory na další akce? Já jen aby to zas nedopadlo vypálením či zabitím vás.
Tom: Samozřejmě, že je budu poskytovatl ale s více opatřením
Já: Takže, tam potkáme příště bystrozory?
Tom: Ano nejspíš ano
Já: Dobře děkuji. Vidím že máte moc práce tak pracujte.*usměje se.*
Tom: *usměje se* Také Vám děkuji *pustí se opět do práce*
 
Po té jsem odešel za naší ředitelkou.
 
Rozhovor s  ředitelkou :
 
Já: Zdravím madam, co řikáte na tu dnešní akci?
Theres: Co na ní říkám.....co se dá na to vlastně  říci...nikdo z nás nemohl očekávát že se na nás příjdou podívat smrtijedi...no bohlžel došly...mám smíšené pocity z této akce.
Já: no očekávat se to dalo.*mile se usměje*přeci je známe jak jsou ehm vlezlí. Chystáte opatření? A co ten zmatek, že tam ještě zůstaly studenti a byli evakuování až při skoro zboření hostince? A kam ste se přemístila ze slavnosti hned po Narisse?*probodává jí očima*
Theres: Ano opatření jsou již pomalu zařízeny. Ano uznávám, zmatek byl velký...a dalo se špatně komunikovat v takové situaci...ovšem nikomu se nic nestalo *odkašle si* A kam jsem se přemístila....to může zůstat utajeno...řekněme...že jsem přispěchala na pomoc jedné unesené studentce. Je v bezpečí a je v pořádku, nemusíte si dělat starosti *řekne..mírně zaskočeným hlasem...který naštěstí nejde ani poznat*
Já: A co říkáte na pozdní reakci osazenstva? Všichni věděly o koho se jedná tak proč zasáhly tak pozdě?
Theres: No...to nikdo nemůže vědět *řekne neutrálně*
Já: Ale no tak studenti pana Reguluse poznaly hned tak jakto že profesoři a další to nepoznaly?
Theres: Byla nás opravdu velká přesila, nikdo nemohl vědět co Regulus chystá..nemám co víc k tomu dodat
Já: tak proč když vás byla přesila ste neporazily dva smrtijedi? A bojovaly i studenti.. Co by jste dělala kdyby umřely? Rodiče by asi hrdí nebyli no..
Theres: Ano bojovali jsme všichni, ale jak jste si všimnul..museli jsme trochu polevit tempo..jelikož byl ohrožen život studentky a jak jste si mohl všimnou pane Pottere *to příjemní z pusy už vyslovila tolikrát...že jí to začíná lést na nervy  * tak jsme se všichni hlavně snažili uhlídat studenty
Já: Ano byl ale tak jste mohly aspoň omráčit Reguluse ne? Doufám že příště bude bezpečno.*usměje se*
Theres: *hodí po něm pohled....který je spíše vražednej*
Já: Takže děkuji že ste si na mě udělala čas. Jo a tu pohovku prosím bílou jde mi lépe k vlasům.*usměje se*
Theres: Já z Vás pane Pottere asi brzo zešedivým...*podívá se na něho* Jo a stále máte u mě tu hnojůvku pokud si dobře vzpomínám *oplatí mu sladký úsměv*
 
Pak to šlo mimo mísu *angel face*
 
Takže obrázek si udělejte sami .

 

(Slavnosti se zúčastnily i žáci Merlinovy univerzity)

Jake Potter

Diskusní téma: Zmatek v děravém kotli. Děraví kotel sčítá škody.

Datum: 03.09.2012

Vložil: Amarelina Potterová

Titulek: .......

moc hezkej článek..gratuluji:)

Přidat nový příspěvek