Vyjádření, nad "vykopnutím" naší školy z MK

16.09.2012 14:04

 Vyjádření, nad "vykopnutím" naší školy z MK

 

 

Poté, co jsem si přečetla Bradavičník a diskuzi na facebooku, opravdu jsem se neubránila tomu, abych také napsala svůj názor na odtrhnutí školy a také Kruvalu od Ministerstva.
Na jednu stranu mi je líto, že to takhle dopadlo, protože je pravda, že s MK má škola daleko více možností, lze jí posílat na akce institucí a vše je propojené.
Na druhou stranu však patřím k lidem, kteří neberou školu jako „povinnost“, „životně důležitou a vážnou věc“ a další…
Možná to bude i tím, že nejsem zakladatelka, ale jen duch. Avšak nikdy to pro mne tak nebylo. Má maličkost hrála na mnoha školách, avšak nikdy jsem neupřednostňovala její „aktivitu“ a „dobro rozkvětu a kompromisu i za cenu zkažené nálady“.

 

Ano, podle těch inteligentních a naprosto vyspělých lidí na MK budu další hlupáček, který nebere nic vážně a je spíše k pláči než ke smíchu. Nebo třeba k obojímu zároveň.

 

Ale uvědomte si, že to, co se děje za obrazovkou, je jenom virtuální svět. A toto je mířeno spíše pro ty, kteří měli problémy s tím, že spolu s námi odstoupil i Kruval.
Jejich ředitel neposlal školu „do kytek“, jen udělal to, co je pro hráče nejlepší, pokud jsou stejní jako já a on.
Dle mého názoru je lepší hrát bez MK, na internetu je spousta škol, kterým to bez něj šlape. Podívejte se na takový hp-clubík, nebo na ŽVBH. Tyto školy s naším, vlastně bývalým MK také nespolupracují a žijí, jsou to aktivní stránky, kde o lidi není nouze.

 

Tudíž tu nejde o to, zda je někdo s MK nebo bez něj, jde o to, jakou si tu školu udělá. Myslíte si, že ty z nás, kterým jde v RPG hrách pouze o zábavu, odreagování a odtrhnutí od reality, že budeme rádi, když nás budou komandovat nějací nadřízení z MK, který nedávají prostor žádným novým hráčům?

 

Pokud někdo nepatří do jejich staré party a nemá zrovna vynikající RPG, které je stejně dlouhé asi tak na jeden řádek, tak je špatný a do hry nepatří.
Nebyla jsem přítomna na tom plese, v té chvíli se mé reálné já snažilo naučit mazurku a zapamatovat si, jakou rukou se to vlastně otáčí.
Ale stačilo mi to, co jsem dál četla. Chat na facebooku mluví za vše.
Pokud je pravda, co se tam psalo a já nepochybuji, že je.  Proč by si to asi někdo vymýšlel? Tak vysvětlování RPG pravidel od pana Odgena, který přece odstoupil ze hry, vypadalo asi tak, že všechny sprdnul, jací jsou tupci a retardi, načež se jim snažil něco vysvětlovat. Myslela jsem, že pan Odgen je politik na úrovni, tak nechápu, proč přistoupil na tohle.

 

A to, že studenti začali nadávat svým „nadřízeným“? Popravdě, já se jim ani nedivím. Už jsem si zvykla, že v těchto hrách je prostor pro sprostá slova široký. To, že mé já se snaží je nepoužívat je vedlejší. Ale sám pan Odgen je důkazem toho, že má širokou slovní zásobu. Možná, že se to studentíčci naučili právě od něj…

 

Ale to už tu rozebírám detaily, myslím, že je na čase tento článek, můj názor, či jak jinak to chcete nazvat, ukončit.
Polovina z vás mne nazve naivní krávou ( a nyní to myslím doslovně, proto jsem si to sposté slovo nemohla odpustit), která vůbec nemá smysl pro zodpovědnost a nechápe vážnost situace. Druhá polovina mne třeba pochopí.

Ale já jsem se už naučila, že by se člověk neměl rozčilovat kvůli RPG a stejně to dál a dál dělám… Virtualita není realita, funguje to tu jinak!
Když se někomu něco nelíbí, má naprosté právo odstoupit, vyjádřit svůj názor. Takže, přeji pěkný zbytek dne a pokud vás můj článek naštval, klidně si kritiku pište, avšak věřte, že jí číst nebudu, ani brát vážně.
Nemám potřebu si realitu ničit tím, že se mnou nesouhlasí nějací „chytráci“.

 

Anabelle de Lune,

Kolejní duch Mrzimorské koleje

Vyjádření, nad "vykopnutím" naší školy z MK

Datum: 08.10.2012

Vložil: Elisabeth Anna Jensen

Titulek: :)

To is zabila :D Máš totiž naprostou pravdu :)

Přidat nový příspěvek