Vodní bubliny aneb zábava ve volných chvílích

16.03.2012 16:55

Mám tady pro Vás skvělou zábavu! Když se řekne “vodní bubliny“, přijde Vám to, jako nudná věc, co? Ale to netušíte, jak se s pomocí těchto vodních útvarů můžete skvěle zabavit! No řekněte, nepřijde Vám zábavné, jen tak prostě zmáčet nějakého nic netušícího studenta? Nebo i Vašeho kámoše? A toto je jednoduché řešení! Stačí si prostě vykouzlit vodní bublinu a hodit ho na Vámi zvoleného kouzelníka, mudlu nebo i jakéhokoliv jiného tvora. Ano, dalo by se říct “oběť“, se na Vás potom může naštvat a třeba s Vámi už nikdy nepromluvit, ale…já si myslím, že se tomu nakonec všichni zasmějete. Teda v případě, že jste kamarádi, jinak by Vám “oběť“ mohla přichystat taky nějaké, zrovna nemilé překvápko. Ale i od kamarádů můžete čekat pomstu. Ovšem, nebude to nic moc hrozného a určitě se z toho nestane nepřátelství na celý život. Teda doufejme…

Za zmínku by zřejmě i stálo, kdo tuto skvělou zábavu vymyslel! Byl to náš oblíbený spolužák ze Zmijozelu, Draco Malfoy(pokud mám správné informace…). A my tady máme rozhovor s dalším oblíbeným spolužákem ze Zmijozelu. Není to nikdo jiný, než………..(chvilka napětí…)……….Zack Sprouse! Byl zřejmě první “obětí“ tohoto žertíku, teda alespoň na této naší škole. O této zábavě mimo Bradavice nemáme žádné informace, takže pokud tuto zábavu znáte odjinud, Vaše věc… Samozřejmě známe zmáčení lidí různými způsoby, třeba na ně jen vylít kýbl vody, ale vodní bubliny prostě mají něco do sebe!

Víte co? Už radši přejdeme k tomu rozhovoru: (Červenou redaktor a zelenou “oběť“. To abyste se v tom neztratili, když je to vlastně jeden člověk… :D)

Zack: Ahoj Zacku, můžu se Tě zeptat, jaké je to, být “obětí“ takového žertíku?

Zack: No, mokré. (smích)

Zack: A jak to bereš? Co já vím, stává se Ti to docela často…     

Zack: To jo, ale abych řekl pravdu, docela jsem si už i zvykl. Ze začátku mě to dost štvalo, ale vždycky jsme se všichni nasmáli. Teď mě na tom štve hlavně to, že bych mohl onemocnět, což opravdu nechci.

Zack: Chtěl ses za to někdy pomstít?

Zack: Jo, poprvé. A taky že jsem to udělal! Jenže se to moc nepovedlo, takže nic…

Zack: A řekneš nám, jak ses chtěl pomstít?

Zack: Radši ne… S tímto se chlubit nebudu. (smích)

Zack: No dobrá… Kdy se Ti to stalo naposledy?

Zack: Ehm… To vážně nevím. Tak…před pár dny? A to bylo po dlouhé době. V období Vánoc si ze mě dělal srandu spíš pomocí wasabi křupkek.

Zack: Wasabi křupek? A to jako jak?

Zack: Hele, já už budu muset jít...jít dělat úkoly, tak zatím!

Zack: A je pryč… To mu to tak někdo baští, že zrovna on si jde dělat úkoly. Spíš se jde do Velké síně ládovat křupkama. No co, příště z něj zkusím vytáhnout něco o wasabi křupkách!

 

Tak, to by bylo. Určitě teď máte chuť po někom hodit vodní bublinu, co? Tak já Vás už nebudu zdržovat. Děkuji za přečtení, doufám, že jste se pobavili a že teď víte, co dělat ve volných chvílích! Tímto se s Vámi loučím.

Váš Zack Sprouse ze Zmijozelu

Vodní bubliny aneb zábava ve volných chvílích

Datum: 16.03.2012

Vložil: William Smith

Titulek: :D

Dobrý už se těšim na křupky:D

Datum: 23.03.2012

Vložil: Harry James Wizards

Titulek: Re: :D

neměl si to kamrádíčku psát teď si počkej na mě ve VS a uvidíš co na tebe bude čekat

Přidat nový příspěvek