Ukončení spolupráce MK

14.09.2012 23:27

K dnešnímu dni (tedy 14.9. 2012) Vám oznamujeme , že Ministerstvo kouzel ukončilo spolupráci s naší školou..


Důvodem tohoto všeho je pouho pouhá "trapnost" osob , které každou naší slavnost sabotují a hrají si na tu temnou stranu..


Ano jistě tušítě o koho jde .. Jsou to Smrtijedi .. Prý si za to všechno můžeme samy ..


Ale já si myslím že ne .. Naše ředitelka Theres si s tím víšm dává takovou práci pak si tam nakráčí nějací týpci co nemají nic jiného na práci než oxidování a kazení těchto akcí ..


Společně se školou Hogwarts (tedy naší) Ukončila spolupráci s Ministerstvem také internetová škola Kruval ..

Pokud by někdo měl nějaké dotazy či připomínky kontaktujte naší ředitelku či mě ..

P.S.:Dozvěděli jsme se (od pana Ogdena) Že jsme jen banda tupých lidiček , kteří mají místo mozku kupu sena..

 

Zdraví vás: Christopher de Louis

A co si myslíte vy?

Datum: 14.09.2012

Vložil: Jake Potter

Titulek: Ogden smrdí

Dámy a pánové,
Souhlasím tady s Christopherem.
Naše škola prý nerespektuje daná RPG pravidla a tak nás Mk nechce(o jak pláčeme)
Mocinky nás to to mrzí(ironie)
K čemu MK potřebujeme? K ničemu.
K čemu vůbec MK je? To ani já sám nevím. Když je nějaký útok ti exoti nic nedělají a jen blbě čumí a pak melou věci typu: Můžete si za to sami blabla bla..
Ona je to vlastně výhra.
Nemusíme se už stresovat, hádat atd..
Tímto se svámi dámy a pánové loučím :)

Datum: 15.09.2012

Vložil: Amarelina

Titulek: Re: Ogden smrdí

souhlasím..není důvod nijak panikařit..k čemu nám do nynějška mk bylo?k ničemu..unesli aragoga a nic! Spousty podobných škol s mk nespolupracují ale mají lidi,lidi to baví a nějké mk je jim u ***..:)

Datum: 16.09.2012

Vložil: Anabelle de Lune

Titulek: Podáte mi kapesník? ^^

Až jsem si musela podat kapesníček, jak jsem se rozbrečela, když jsem zjistila, že se škola odtrhla od MK.
Opravdu jsem si musela sednout, jelikož jsem zprávu četla ve stoje. Uvědomujete si vůbec, o co jsme přišli? Teď už nám nebude nikdo cpát jejich nesmysly a říkat, co máme a co máme a nemáme dělat...
Vážně, podejte mi prosím někdo kapesníček, nebo tu zase spustím... štěstím. ^^
Takže doopravdy, neberte to nikdo špatně, ale jsem ráda, že nás MK"vykoplo". Bude to daleko víc v pohodě...

Přidat nový příspěvek