Škola se stěhovala !

10.08.2012 22:51

Naše milovaná škola se přestěhovala. A já blbec zase o ničem nevěděl(adresu jsem sice znal, ale nevěděl jsem že se stěhuje.) Když jsem viděl jen prázdnou plochu tak jsem chvilku běhal sem tam. A pak jsem si uvědomil(díky f-krbu= facebook) že se škola přestěhovala.

A tak jsem se musel přemístit na novou adresu. A můj první dojem byl: Skvělá práce. 

Škola se mě strašně líbí a sice když jsou prázdniny tak tam tajně chodím ale pšst !:D

 

 

A tak jsem se zeptal pár lidí jak se jim nová škola líbí.

Moje otázka na všechny:

Zdravím tě,
Jak dobře víš škola se přestěhovala na nové stránky. A já bych se tě chtěl zeptat co si o nových stránkách myslíš? Neboj se vyjádřit svůj názor ;)

 

Harry James Wizard:  Skvělé stránky i když sem si zvykl na webnode ale no což změna je život 

Heaven Leigh TattertonNové stránky jsou pěkné. Bohužel je nemůžu srovnávat s předchozími, jelikož jsem se zaregistrovala až zde.

Peter McBainPodľa mňa je táto stránka prepracovaná a vynikajúca som sňou nadmieru spokojný. Stará stránka bola dobrá ale táto je lepšia Úsměv

Andrew BrownMyslím si, že tato stránka je na velmi vysoké úrovni a že snad lepší by ani nešla.

Bara HumlovaJsou skvělé!Moc se mi líbí!

 

Ano všem se líbí. Pokud zde není vaše jméno můžete také svůj názor vajádřit v diskuzi  pod článkem.

 

Jake Potter

Diskusní téma: Škola se stěhovala !

Datum: 11.08.2012

Vložil: Amarelina Potterová

Titulek: rrrreeee:DDD

Další pěknej článek...jak ty to Jakeu děláš?!Já se tady snažím něco na celou stránku psát a ty napíšeš pár slov a je to super:DDD jinak mě se novej web taky straašně moc líbí a komu ne tak ať si trhne:DDD

Datum: 12.08.2012

Vložil: Jake Potter

Titulek: Re: rrrreeee:DDD

Díky ;).
To samo :D Já rád píšu :D ale ty máš taky supér články ;)

Datum: 12.08.2012

Vložil: Amarelina Potterová

Titulek: Re: Re: rrrreeee:DDD

Tak to taky díky:)

Přidat nový příspěvek