Přemisťování aneb Náš starý klobouk

15.11.2012 15:39

Zdravím naše skvělé čtenáře!Já,Vaše Amarelina Potterová,studentka a prefektka Havraspáru vám přináším další zajímavost o našem hradu.Nevím jestli je to fáma nebo skutečnost,ale bylo mi řečeno,že se ztratil náš starý bradavický klobouk!Bylo po něm prý vyhlášeno pátrání,ale neobjevil se.Až po několika dnech byl zahlédnut v jedné ze společenských místností.Bohužel o chvíli později zase zmizel.Dnes byl ovšem konečně objeven.

Byl to zrovna čtvrtek,kdy se mi tak mizerně dařilo ve škole.Měla jsem strašnou náladu a s nikým jsem nechtěla mluvit,proto jsem se o přestávkách a pauzách jenom tak potulovala po hradě s myšlenkami někde úplně jinde.Ale v tom se to stalo.Přede mnou se zničeho nic objevil moudrý klobouk.Tentokrát vypadal nějak jinak.Byl oproti normálu skoro úplně bílý od prachu,roztrhlý a špinavý od bláta.Jakmile jsem ho uviděla,ihned jsem ho chytila a běžela s ním na ošetřovnu.Jelikož tam nikdo nebyl,položila jsem ho na jedno z lůžek a běžela rychle na hodinu.Na večeři se veřejně poděkovalo zachránci klobouku i když nikdo nevěděl kdo to byl a já jsem si to raději nechala pro sebe.Nejspíš se nikdy nedozvíme proč se klobou ztratil a kde celou tu dobu byl,ale o jednom se můžeme alespoň dohadovat.Umí se klobouk PŘEMISŤOVAT? 

 

Vaše Amarelina Potterová,Havraspár