Opožděný článek k Turnaji tří kouzelníků + dva exkluzivní rozhovory

26.02.2013 16:01

První úkol turnaje byl dle mého uvážení docela obtížný. Šampioni ze tří škol- Krušnohorské, Bradavické a Magicaeské- měli najít vzácnou květinu, která modře září. Moje teta, ředitelka Magicae, mi o tomto úkolu řekla pár věcí, jelikož jsem se na něj já nedostavila. Úkol vyhrála Sarelle Black ze Zmijozelu a druhá byla Emma Swan z magicaeské koleje Ostromor. Tyto jediné dvě dívky se vydali dobrým směrem. Měli totiž vyluštit křížovku, která jim měla pomoci ke zvolení cesty. Na výběr měli jezero, nebo les. Správně byl les. Emma se Sarelle tedy v této části úkolu obstály velmi dobře. Zbylí šampioni zamířili špatně k jezeru, takže úkol logicky nemohli dokončit. Slečnu Swan a slečnu Black napadli kentauři, akromantule a další lesní tvorové. Slečny naštěstí vyvázly jen s drobnými oděrkami. Květinu nakonec tedy získala slečna Black, ač slečna Swan už po ní také sahala. Šampioni, kteří se vydali špatným směrem byli vesměs také v pořádku, o nich moc informací nemám. Jak se k tomuto úkolu vyjádřila paní ředitelka Maricheli, se dočtete v rozhovoru na dalších řádcích:

Redakce: Teto.. totiž, paní ředitelko, jak se vaše svěřenkyně na tento úkol připravovala?

Ředitelka: No, Emma je velmi inteligentní, ale také bojácná dívka. Byla velmi nervózní a bála se, aby úkol zvládla jak fyzicky, tak psychicky. Na úkol se připravovala jen učením se z učebnic a odpočíváním.

R: Výborně. Takže, jak jste to zvládala vy?

Ř: Já dobře fyzicky a špatně psychicky. Bála jsem se o ní, to je jasné.

R: Ano, to jistě. Zdál se vám úkol obtížný?

Ř: Ano, docela ano.

R: Tak já vám děkuji za rozhovor a hodně zdaru.

Dále vám přináším rozhovor i se slečnou Black, výherkyní prvního kola. 

R: Sar, jak jsi se připravovala na úkol?

S: No...popravdě, ani moc ne. Prostě jsem normálně prořila den a u oběda mi kamarádka říká: Tak jak se těšíš na první úkol? A já: Cože?! On je dnes?! Samozřejmě jsem měla nějake doučování a tak...

R: Dobře. Zdál se ti úkol nějak zvlášť obtížný?

S: Úkol zněl jednoduše...spíš podmínky, v jakých probíhal byly...obtížné

R: No, to jistě.. Byla jsi si lesem jista hned, nebo až po nějaké době?

S: Chvíli jsem uvažovala, která možnost je ta správná, ale hlavně se mi dosti protivila představa, jít v takové zimě do jezera... A nakonec jsem za les ráda

R: No, to máš asi pravdu.. Být tam já, rozmyslela bych se stejně.. Květinu bylo obtížné najít?

S: Docela ano, od té chvíle květiny nesnáším! Nešlo mi v ten moment do hlavy, proč toto všechno podstupuji kvůli blbé kytce... Později mi samozřejmě došlo, že to byla podstata úkolu, ale i tak...takže ano, bylo to obtížné.

R: Jak ses cítila po úkolu? Byla jsi nějak víc zraněná?

S: Jen pár modřin a odřenin, nic vážného. Byla jsem hrozně ráda, že to mám za sebou a že můžu jít konečně do tepla a být v klidu.

R: Tak já ti děkuju za rozhovor.. A hodně štěstí při dalším úkolu..

 

Vy určitě taky našim šampionům přejete všechno dobré v úkolu, ať bude jakkoli obtížný. 

Zdraví vás 

Bereniké Maricheli, primus, Mrzimor