Nová famfrpálová sezona+můj odhad jak dopadne

28.09.2012 15:38

Zdravím vás je to tu začíná famfrpáová sezona,po novém školním roce se zvolili nový kapitáni družstev já sem kapitánem nebelvírského famfrpálového družstva takže snad náš tým povedu k vítězství(opravdu snad!!!:D)nábory začnou 1.října jak budou probíhat to zatím nevím ale všemm kapitánům přeji aby vyhrály i když může vyhrát jenom jedna kolej takže snad vyhraje ta nejlepší kolej,a ptáte se jak si myslím že famfrpálová sezona dopadne?tak zde máte odpověď:

 

 

1.Havraspár

2.Nebelvír

3.Zmijozel

4.Mrzimor

Tohle je můj odhad jak by famfrpál mohl skončit ale opravdu nevím přesně jak to bude no necháme se překvapit.PS:A jak vy tipujete konec famfrpálové sezony?napiště a podělte se!:-).Harry James Wizards

Nová famfrpálová sezona+můj odhad jak dopadne

Datum: 28.09.2012

Vložil: Jake Potter

Titulek: ..

Kopírko :P

Datum: 29.09.2012

Vložil: Harry James Wizards

Titulek: Re: ..

pokud myslíš ten článek ak zklapni ;) theres mi řekla abych o tom napsal článek takže si s promin utím vyliž prdel

Datum: 30.09.2012

Vložil: Jake Potter

Titulek: Re: ..

seš prostě kopírka :P

Datum: 28.09.2012

Vložil: Amarelina Potterová

Titulek: Uvidíme

Uvidíme jak to nakonec dopadne,ale kdyby to dopadlo tak jak odhaduješ tak mi to vůbec vadit nebude mi to vadit:DDD

Přidat nový příspěvek