Harry James Wizards na stopě skřítčí záhady část.2

18.03.2012 10:50

Když sem dopil tak sem se zeptal Nešiky proč se vlastně schovává a on mi na to řekl že nechce aby ho studenti nebelvíru furt otravovali aby uklízel jejich pokoje a další věci tak proto chvíli sme si popovídali a než sem odešel dal mi prstýnek ve kterým mě drží ve spojení s ostatnímy skřítky zde na hradě a když mi řekl že je zde na hradě více skřítku tak jsem se divil a zeptal jsem se ho kolik je zde na hradě skřítků a on mi řekl že jich tu hodně v každém poschodí i v každé věži je jeden skřítek takže jich je hodně takže sme si dopovídal a já se vydal zpět do společesnké místnosti musel sem chvíli počkat až všichni ze společenky odejdou pak sem vylezl z krbu a šel sem si lehnout protože mě čekali další skřítci na hradě.Pokračování Příště co se tam dozvíte?dozvíte se více o skřítku z přízemí který se zabydlel v kumbálu s košťaty.Harry James Wizards

Harry James Wizards na stopě skřítčí záhady část.2

Datum: 19.03.2012

Vložil: Jake Potter

Titulek: TAKŽE TAKŽE TAKŽE xD

Takže takže takže :D takže je to zase moc krátké :D a takže proto to kritizuji ty takže !:D

Přidat nový příspěvek