Harry James Wizards na stopě skřítčí záhadě Část.1

28.02.2012 14:58

Bylo krásné nedělní ráno a čtu si,,Staré nebelvírské pověsti´´kapitola skřítčí záhada kde sem se dočetl o skřítkovi Godrika Nebelvíra který se staral o nebelvírské studenty kteří se nemohli ve škole vyznat takže jim pomáhal ve škole kreslil jim mapy protože nikdo nesměl vědět že ve škole je skřítek ten skřítek se jmenoval Nešika byl moc roztomilý ale také byl nešikovný všichni nebelvírští ho měli rádi a co to když jsem otáčel na další stránku vypadla z kinhy mapa nebelvírské společenské místnosti ale byl tam jeden takový vyznačený tajný vchod a východ tak jsem si vzal mapu knihu a vybavení na cestu a poté jsem vyrazil uhasil jsem oheň zatlačil jsem prostřední cihlu a otevřel se mi malá tajná komnata aby se nedivili že je oheň uhašen tak jsem ho znovu zapáli a eště sem si dal ke vchodu dovnitř jedno ultra dlouhé ucho aby věděl že tam nikdo není a šel jsem dál a dál když tu narazím na malou komnatičku kouknu se dovnitř a tam se objevil skřítek Nešika.Chcete vědět více?sledujte Bradavičník a zjistí te to!Harry James Wizards

Skřítčí záhada

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek