Harry James Wizards a skřítčí záhada část.3

24.03.2012 09:45

Už to tu je dámy a pánové je tu další vydání skřítčí záhady.Když sem se ráno vzbudil převlíkl sem se vzal si skřítčí prsten a v přízemí sem hledal kde by mohl být další skřítek prsten mě zavedl do kubálku s košťaty bylo zamčeno eště že sem pro pána bohu měl u sebe svůj šperhák otevřel jsem to zamkl sem to zase šperhákem a šel jsem do kubálku hledat skřítka dámy a pánové to byste tomu neuvěřili když sem vešel eště do kubálku tak jsem se díky prstenu porměnil na skřítka ale věci sem měl pořád stejný pak když sem našel skřítka povídali sme si dal mi máslový ležák a když sem dopil tak sem ho zeptal proč se zabydlel v kubálu když mohl se zabydlet i ve Velké síni a on mi na to řekl že nechce být viděn ve velké veřejnosti tak proto je v kubálku tam je aspoň útulno ve velké síni by neměl kde se zabydlet tak také proto a když sme si dopovídali a byl sem na odchodu tak mi skřítek z přízemí daroval kulový blesk který dostal od kamaráda skřítka z příčné ulice já sem si dal koště na svou poličku a šel jsem si lehnout do psotele protože už byl večer a já byl unavený.A co se dozvíte příště?příště se dozvíte něco o skřítku z 1.poschodí váš Harry James Wizards.

Harry James Wizards a skřítčí záhada část.3

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek