Dopis

30.03.2012 15:13

Zdravím všechny čtenáře našeho Bradavičníku!!!Nedávno jsem navštívila bradavickou knihovnu a nebudete mi věřit co se mi stalo...v oddělení s omezeným přístupem jsem našla tajné dveře,které vedly ke sbírce tajemství této školy! V této místnosti bylo spoustu a spoustu svitků a pergamenů, mě však upoutal pouze jeden. Dopis Roweny z Havraspáru, který psala svému tajnému příteli se kterým chodila než otěhotněla a měla Helenu. Tento tajemný muž měl prvděpodomně jméno Tom.Zde si můžete přečíst jak to všechno bylo!

 

 

Tome.......moc se mi po tobě stýská,ale také jsem velice rozzuřená!Sliboval jsi mi hory doly,a místo toho jsi mě zradil!Milovala jsem tě jako ještě nikoho.Plánovala jsem šťastnou rodinu,ale ty jsi to všecho bral jako nějakou dětskou hru!Člověk, který mě podvede s mou vlastní sestrou si nazaslouží nic jiného než nešťastný život!!!!Tímto dopisem tě proklínám...tebe i celý tvůj život a rodinu!!!S tebou jsem si připadala jako ještě nikdy.Nechápu jak jsi mi mohl něco takového udělat!Zemřeš v pekle. Ty i má zrádná sestra!Doufám,že už tě nikdy nespatřím.Ale přesto co jsi zavinil, tě jedna malinká část mé duše ještě miluje.Pamatuj na to. Tvá Rowena