Domácí skřítek 2 část

12.04.2012 22:37

Jak jsem tyto 3 slova zaslechla tak si mě najednou strejda Lucius všimnul. UPSÍÍÍÍÍÍK, pomyslela jsem si. Hned jsem běžela do  hradu a  začala nad tím koumat, koumat a koumat.

A víte co jsem vykoumala? NIC. Na druhý den jsem si četla denní  věštec a tak mě to ťuklo!

Ano!, Příčná ulice nemá dostatek košťat! Jak jsem hleďela do novin tak jsem najednou zvedla hlavu, ale to jsem neměla dělat! Stál tam strejda Lucius! Jen jsem vykoktala: O OU. Tak to není dobré. Nevěděla jsem co dělat, tak jsem prostě vytáhla svou hůlku a.............Avis! Namířila jsem v pravo do vzduchu. *Hele strejdo támhle* Řekla jsem,  strejda se otočil a viděl pár modrých ptáčků. Já jsem zatím zdrhla.  Strejdovi se protočili panenky a......BÁC ležel na zemi.

Kolem něho ještě kroužili hvězdičky. Já ho odtáhla do skříně a řekla jsem: No nic chvíli si tu pobudeš. I přes zákaz jsem šla do příčné ulice prokouknout to. A co bylo dál, se dozvíte v další části.

VAŠE Vaness .B. Lowerová, jo a říkejte mi Carmen:DDDDD

Domácí skřítek 2 část

Datum: 18.04.2012

Vložil: Harry James Wizards

Titulek: ......

nemůže to být delší?

Datum: 24.04.2012

Vložil: Vaness

Titulek: Re: ......

a Představ si že ne:D

Datum: 26.04.2012

Vložil: Harry James Wizards

Titulek: Re: Re: ......

děkuji za opodověď jsi na seznamu osob které píšou krátké články....muhaha

Datum: 17.04.2012

Vložil: William Smith

Titulek: :)

Máš to dobrý, hlavně piš dál.

Datum: 18.04.2012

Vložil: Vanessa

Titulek: Re: :)

Dík:D

Přidat nový příspěvek