Domácí skřítek!

11.04.2012 17:53

Jednou jsem si tajně vyletěla na koštěti a hádejte koho jsem tam viděla--  Domácí skřítek!

Nevím jestli to byl zrovna Dobby ale je to tak 70 na 30.

V ruce něco držel. Protože už byl soumrak tak jsem letěla zpět. Ráno, když jsem se probudila hádejte co vidím!: Zase Dobbyho na koštěti! Rozhodla jsem se tomu přijít na kloub. Oblékla jsem si takovou divnou kombinézu, však víte, ti skřeti jsou nevyzpitatelní a ktomu jsem ještě vypadala jak marťan skřížený z opicí, dále jsem si vzala baterku a pár sušenek, co kdybych dostala hlad!?

 

Byl tu však jeden problém: kde je moje koště?! Někdo my ho čmajzl a tak jsem šla pěšky. Jdu kolem vodopádů a on tam sedí a drží snad 5 košťat! A mezi nimi i to moje! Rychle jsem se schovala za strom a sledovala ho.On vytáhl kotlík a začal lámat všechny košťata do něj. Vařebí pustil na plný proud a přisypal do něj nějáké koření. V tu ránu se tu oběvil Lucius Malfoy a něco si s ním povídal.

 

Co tu dělá strejda? Myslela jsem si. Stále jsem stála za stromem a poslouchala jejich rozhovor. Zaslechla jsem jen 3 slova a ty byla na mizině, košťata a příčná ulice.

 

Vaše Vaness Bella Lowerová

Domácí skřítek!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek