Co je za tunelem? část 5.

10.03.2012 19:48

Ve čtvrtém díle jsme v lese nedošli moc daleko kvůli "něčemu". Otočili jsme se...

 

Přímo za našimi zády byl... troll. Strnuli jsme leknutím a začali couvat, vytáhl jsem hůlku. „Confundo!!" vyštěkl jsem. Najednou se něco mihlo.  „Poběžte to ho aspoň na chvíli zdrží!" křikl jsem. Běželi jsme, přeskakovali kořeny a kličkovali mezi stromy. Troll asi běžel za námi, ale nechtěl jsem se ohlížet. Za námi to dunělo. Po pravé ruce byla nedaleko před námi malá skála. Doběhli jsme k ní a schovali za roh. Čekali jsme až troll projde okolo nás. Když prošel ještě jsme chvíli zůstali opření a pak jsme konečně vydechli. „Kde se tady vzal troll?" zeptal jsem se. „Nevím." pokrčili rameny Wiliem s Vanessou. „Nepůjdem to tady kolem té skály prozkoumat v okolí?" zeptal se Wiliem. Já s Vanessou jsme přikývli. Šli jsme dokola. Na kraji skály byl náhrobek, první si ho všimla Vanessa. „Hele!" zvolala a ukázala na náhrobek. „Co to tam je napsaný?" zeptal se Wiliem.

 

Kdybyste chtěli zjistit co tam je napsané, čtěte šestou část.         Váš William Smith.

Co je za tunelem? část 5.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek