Co je za tunelem? část 4.

09.03.2012 19:38

V předešlém díle jsme se dostali z tunelu na mýtinu a vstoupili do lesa...

 

Šli jsme pořád za nosem. Najednou se něco mihlo a něco se sesypalo ze stromu přede mnou. Nevšímali jsme si toho a šli dál. Najednou mi něco spadlo na hlavu. „Au!!." Zakřičel jsem a zaklonil hlavu, ale hned jsem ji sklonil. Sam šel pořád za námi.  Začalo mi to padat na hlavu. Bylo to jako nějaké krupobití. Vzápětí to začalo padat i na Vanessu a Wiliema. „Ááááááu!!" zakřičeli jsme najednou. Já s Wiliemem a Samem jsme okamžitě utíkali pod nějaký jiný strom, ale Vanessa tam zůstala. Začala brečet. Vytáhli jsme jí z krupobití. Hned to začalo padat i z tohohle stromu. Všichni jsme se leknutím svalili ale hned se zvedli a běželi na mýtinu.  „Co to bylo?" zeptala se Vanessa. „Nevím." Odpověděli jsme já s Wiliemem najednou. „Podívejte!" Ukázala Vanessa. Otočili jsme se...

 

Jestli se chcete dozvědět co bylo za našimi zády čtěte další část.                     Váš William Smith

Co je za tunelem? část 4.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek