Co je za tunelem? část 3.

06.03.2012 19:56

V minulém díle jsme šli chodbou někam do neznáma. Šel za námi vlkodlak. Zdrhali jsme a Wiliem se tam vrátil...

 

Vanessa na něj chtěla zakřičet co dělá, ale já jí řekl že Wiliem to s vlkodlaky umí. Ale nezmínil jsem se že jen s nějakými. V duchu jsem doufal že to je hodný vlkodlak. Za chvíli se Wiliem vrátil s vlkodlakem. „To je Sam," řekl „pozdravte ho." Pozdravil jsem docela nejistě ale Vanesse se málem strachy rozklepaly kolena. „A-a-a-h-h-o-o-j-j-j " Řekla mu a něco si zamumlala pro sebe. Šli jsme dál tunelem a najednou jsme spatřili.... Denní světlo. Vyšli jsme z tunelu do nějakého lesa, lépe řečeno na mýtinu. „Kde to jsme??" zeptali jsme se všichni tři najednou. „Řekl bych že v nějakém lese, buď v zapovězeným nebo jinde." Odpověděl jsem. Vešli jsme do lesa ho prozkoumat...

 

Co bude dál se dozvíte v Co je za tunelem? část 4.                     Váš William Smith.

Co je za tunelem? část 3.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek