Co je za tunelem? část 2.

05.03.2012 18:46

V minulém díle jsme já, Wiliem a Vanessa objevili tunel v jeskyni za vodopádem. Stěna se za námi zavřela.

 

Všichni tři jsme se po sobě podívali. Zničeho nic se rozsvítili pochodně podél stěny. Nadskočil jsem leknutím a myslím že ostatní taky. Šli jsme dál. Šli jsme doleva, doleva, rovně, doprava atd. Potom jsme došli na rozcestí. Dohadovali jsme se jestli půjdem doleva nebo doprava a nakonec jsme se vydali doprava. Šli jsme chodbou. „ Dávejte pozor, můžou tu být pasti!!" řekl jsem. Všichni naznačili že si to myslí taky. Najednou jsme zaslechli něco co vypadalo jako zvuk tlap. Vykoukl jsem a uviděl... vlkodlaka. Běželi jsme a já najednou letěl dolů. Jen tak tak jsem se stihl zachytit okraje. Zakřičel jsem o pomoc. Vanessa ke mně doběhla a vytáhla mě. Wiliem se vrátil k  vlkodlakovi... Schovali jsme se za roh. 

 

Co se dělo dál se dozvíte ve třetí části.                                                                                                                  William Smith                          

                                                                                                                                                                          

Co je za tunelem? část 2.

Datum: 22.03.2012

Vložil: Harry James Wizards

Titulek: moc moc moc krátký

takže je to moc moc moc moc krátké tohle můžu mí přečtený za minutu a nic z toho nemám

Datum: 05.03.2012

Vložil: Buffy Luksová

Titulek: nwm

No, je to dobrý, snad bude ten vlkodlak hodný......

Datum: 06.03.2012

Vložil: Vanessa S Příběhu

Titulek: Re: nwm

Jo neboj!!! Já sama ještě nevím jak to dopadlo ještě jsme to nedohráli

Datum: 06.03.2012

Vložil: William Smith

Titulek: Re: Re: nwm

:D měli bysme:D

Přidat nový příspěvek