Co je za tunelem? Část 1.

04.03.2012 19:03

 

    Jednou, když jsem se nudil ve Velké Síni, řekl jsem Vanesse a Wiliemovi jestli by se mnou nešli prozkoumávat vodopády. Oba horlivě přikývli. Když jsme vlezli do vodopádu tak vzadu byla taková malá jeskyně. Vylezli jsme z vody do té jeskyně. Najednou se něco mihlo směrem za roh. První si toho všimla Vanessa a šli jsme za ten roh. Tam byla jenom zeď. Pořád říkala že se jí to jen zdálo ale já jsem prohmatával tu stěnu a ta se najednou vysunula. Řekl jsem Wiliemovi a Vanesse abychom tam šli. Všichni jsme tam vlezli. Najednou se za námi stěna zavřela.

 

Jestli chcete vědět co se dělo dál čtěte další část. 

                                                                                                                     Williams Smith

Co je za tunelem? Část 1.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek