1.4. = Den Zoufalství

01.04.2013 21:37

 

1.4.2013 nastal zlomový okamžik, Den Zoufalství..
Když paní ředitelka ráno oznámila, že web zruší plno lidí se dalo do přemlouvání, děkování jak si zde užily zábavu a dalších takových věcích..
Celý den jelikož byl poslední se hrálo, byla to skvělá hra a každý věděl, že se zítra z nikým neuvidí.
Mám dokonce zprávy, že někteří hráči dokonce brečeli. A ani se jim nedivím... 
No během posledních hodin Collibus ještě stihl "umřít".. Doufal jsem, že už na dobro.
Poslední hodinu životnosti webu se sešlo hodně lidí a všichni hráli..
V 9:55 měla ředitelka první část proslovu a tady je:
 
,,Takže....ani nevím co bych přesně řekla, jen asi to...opravdu mi s vámi bylo dobře, byla to skvělá zkušenost do mého života. Poznala jsem tak suprove lidi, o některých si dokážu troufnout říct, že jsou mi opravdu neuvěřitelně blízcí, nikdy bych je za nic na světě nevymněla. Chci Vám všem poděkovat za nádhernou hru, i když v poslední době to nebylo to pravé ořechové. Snad se jednou tady potkáme, kdo ví možná za rok...za dva...ale teď web opravdu potřebuje pauza. Já jí potřebuji, tohle vlastně pomalu jjede dva roky a za ty dva roky....se toho hodně udělalo, ale já si potřebuji od tohohle koníčku odpočinout. Ve škole toho mám čím dál tím více, nestíhám nic. A prostě...sama nedokážu ani teď vyjádřit své pocity, každopádně každému z Vás moc děkuji za Všechno. Opravdu moc, uvědomuji si, co jsem tíhle asi pro Vás udělala....a co se asi teď stane, že mě máte chuť zavraždit...ale já musela. Snad to pochopíte. Na konec bych snad chtěla oznámit vítěze Velikonoční soutěže, a tím se stává: Někdo s emailem betkahantak@seznam.cz pokud se mi do jednoho dne neozve, budu nucena vybrat druhého vítěze..kterého již mám vybraného.....Takže, to by bylo asi vše k tomu. Bylo mi s Vámi hodně dobře....a doufám, že se někdy opět potkáme...kdo ví kdy.....Teď se můžete vyjádřit........já se poté ještě vyjádřím k jedné věci.... "
 
Lidé v síni už celkem na tom byli po této zprávě podle mě mizerně. doufám, že si nikdo nci neudělal...
Když nastala devátá hodina, web měl tuto hodinu skončit objevila se druhá část proslovu.
 
,, //Přesně ve 21:00 hodin oficiálně píši to, že se web uzavře. Opravdu Vám za všechno moc děkuji, budete mi chybět....Je to hodně dlouhá doba, co jsme hráli, pamatuji si na ty dny a noci...silvestr (na který si semnou asi polovina z Vás až moc dobře pamatuje :D A já se k němu raději už vyjadřovat nebudu) Hlavně neztrácejte naději, Vím, stále, že budete moci hrát.....prostě jednou se tu zase sejdeme a společně si zahrajeme. Kdo ví kdy to bude, jestli teď nebo za chvíli...za rok...za dva....možná za měsíc. Opravdu netuším....Jen dnes jsem si uvědomila jednu podstatnou a důležitou věc, za kterou Vám hodně děkuji...a to za to, že Vám na téhle hře asi opravdu záleží. Už nad tím, jak jste mi psali do soukromých chatu..a já Vám za to moc děkuji, prostě potěšilo mě to, že byste nechtěli aby tahle skončila, že jste si tu našli skvělé přátele....a za všechno moc VELKÉ DÍKY. A proto bych chtěla oznámit, že oficiálně mažu Nicholase Colibuse, který většině z Vás hru kazil...takže se mu omlouvám ale jinak to nejde ať už vím jak se dnes vyjadřoval tady v síni. Vím, že mě teď polovina z Vás zabije...ale přeji Vám krásného apríla....a doufám, že se zítra zde opět uvidíme......:D "
 
Celé to bylo od naší paní ředitelky velmi povedené. Tolik lidí v zoufalství jsem ještě neviděl.. Jen pár lidí včetně mě vědělo, že se jedná o žert.. Web se měl, alespoň vypnout na chvilku, nakonec se to neuskutečnilo, to by fakt asi někdo nepřežil.
Teď snad skoro celá škola chce anší milou paní ředitelku zabít. A já jím to za zlé nemám.
 
Zachary Petrov, Zmijozel

Diskusní téma: 1.4. = Den Zoufalství

Datum: 16.04.2013

Vložil: Marion Tinuviel

Titulek: Už chápu většinu.

Je super že je tu tenhle web jinak bych se to nedozvěděla, ale když ředitelka ,řekla' hezkého apríla doopravdy jsem řekla, že ji zabiju. Moc se omlouvám paní ředitelko. Moc se omlouvám, že nestíhám hodiny,ale ve škole teď máme fofry skoro každou hodinu píšeme.
Tak opožděného vtipného apíla :D

Datum: 01.04.2013

Vložil: Percy Ignatus Black

Titulek: Kto to vedel?

Ja by som chcel vedieť, kto okrem mňa to vedel a odkedy? Niekedy pred 9:00 ráno ma Theres nachytala ako prvého a potom asi o minútu mi to povedala. Kto to ešte vedel?

Datum: 01.04.2013

Vložil: Theres Phoenix

Titulek: Re: Kto to vedel?

Věděl to Zachary Petrov a Sarelle Black. To bylo vše :)

Přidat nový příspěvek