Mudla vs tři smrtijedi

03.01.2013 19:30

 

Opravdu je to pravda!!! 1.1.2013 se tři smrtijedi přemístili do pokoje jednoho mudly.Ten mudla byla dívka, které bylo pouze 14 let! Jména smrtijedů jsou zatím neznámá, ale všichni 3 jsou mrtví.Zatím není známo jak to udělala, ale po velkém pátrání jsem se dozvěděla, že to udělala s pomocí jednoho kapesního nože. Já jsem měla štěstí, že jsem se tam dostala dříve než ministersto kouzel, které tam přišlo aby jí i její rodině zmněnili pamněť.Bohužel byla chudák celá viděšená, ale to co se mi z ní podařilo dostat vám zde napíšu.

  Říkala že ten největší z nich ukazoval na věc, kterou ona sama nazívala "počítačová myš" a ptal se co je to zač.Ona mu řekla , že mu vše poví až půjdou jeho dva společníci za dveře.Když odešli tak nenápadně vítáhla z kapsi nůž a kapesník. Kapesník pak narvala smrtijedovi do pusy a začla do něho bodat nožem.

Dál se ale bohužel nedostala, protože  přišlo ministersto a mně poslali zpět do školy.Pokusím se pátrat dál, ale nic nezaručuji.

Andrea Ubrýová